Talas Belediyesi Musiki
Cemiyeti bünyesinde faaliyet gösteren Hoş Seda Musiki Topluluğu, Babalar Günü
dolayısıyla düzenlediği özel konserle sanatseverlere unutulmaz bir akşam
yaşattı.
Mevlana Mahalle Meydanı Amfi
Tiyatro'da gerçekleştirilen konsere vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, Türk
Sanat Müziğinin birbirinden değerli eserleri yaz akşamına ayrı bir renk kattı.
Şef Melikgazi Haliloğlu
yönetiminde sahne alan Hoş Seda Musiki Topluluğu, titizlikle hazırladığı
repertuvarıyla dinleyenlerden tam not aldı. Program boyunca özellikle hicaz
makamındaki eserler büyük beğeni toplarken, müzikseverler zaman zaman eserlere
eşlik etti.
TÜRKÜYLE FİNAL
Duygu dolu anların yaşandığı
konser, Kayseri yöresinin sevilen türkülerinden "Erkilet Güzeli Bağlar
Bozuyor" ile sona erdi. Alanı dolduran vatandaşlar, final eserini
alkışlarla karşılayarak sanatçılara teşekkür etti.
AĞMAZ: "BU KONSERLERİN
DEVAMI GELECEK"
Program sonunda Şef
Melikgazi Haliloğlu'na plaket takdim eden Talas Belediye Başkan Yardımcısı
Erman Ağmaz, Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın'ın selamlarını ileterek
emeği geçenlere teşekkür etti.
Ağmaz konuşmasında,
"Değerli hemşehrilerimiz, öncelikle sizlere Talas Belediye Başkanımız
Sayın Mustafa Yalçın'ın selamlarını iletiyorum. Bu güzel haziran akşamında
epeydir hazırlanan ve benim de provalarına katıldığım koromuza ve emeği geçen
herkese teşekkür ediyorum. İnşallah bu konserlerin devamı gelecek."
ifadelerine yer verdi.
SANAT VE KÜLTÜRLE GÜÇLENEN
TALAS
Konser sonunda Talas
Belediye Meclis Üyesi Emine Timuçin tarafından koro adına bir üyeye çiçek
takdim edilirken, program hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Talas Belediyesi, sosyal ve
kültürel belediyecilik anlayışı doğrultusunda düzenlediği etkinliklerle
vatandaşları sanatla buluşturmaya devam ederken, Hoş Seda Musiki Topluluğu da
Türk musikisinin eşsiz eserlerini yeni nesillere aktarma misyonunu sürdürüyor.